سپاهان بازی باخته را با برد عوض کرد !

سپاهان بازی باخته را با برد عوض کرد !




 

 


سپاهان بازی باخته را با برد عوض کرد !


تاریخ : یکشنبه ،
29 اسفند 1389

تيم‌هاي فوتبال استيل‌‌‌آذين و سپاهان از ساعت 15:30 امروز در حضور حدود 500 تماشاگر در ورزشگاه تختي تهران به مصاف هم رفتند كه اين ديدار با نتيجه 2 بر يك به سود شاگردان قلعه‌نويي خاتمه يافت.
در نيمه اول اين ديدار حسين كاظمي، شاگرد سابق قلعه‌نويي در استقلال، استيل‌آ‌‌‌ذين را پيش انداخت تا محمود ياوري در اولين حضورش در اين تيم به عنوان سرپرست حداقل در نيمه اول با پيروزي كار را به انتها برساند.

در ادامه اين ديدار و با آغاز نيمه دوم ميلوراد يانوش، مهاجم سپاهان كار را براي اين تيم به تساوي كشاند تا شاگردان قلعه‌نويي به ادامه مسابقه اميدوار شوند.
در دقيقه 80 و در حالي كه 2 تيم بازي پاياپايي را ارائه مي كردند، ابراهيم توره سپاهان را 2 بر يك پيش انداخت تا اين تيم سال 89 را با پيروزي و كسب 3 امتيازي ديگر به پايان برساند.

سپاهان با اين پيروزي 52 امتيازي شد و تا قبل از پايان ديدار ذوب‌‌آهن و شاهين بوشهر در صدر جدول ايستاد و در صورتي كه ذوبي‌‌ها در ديدار امروز به هر نتيجه‌اي غير از پيروزي برسند، سپاهان در پايان هفته بيست و هفتم به عنوان صدرنشين جديد ليگ برتر لقب خواهد گرفت.

سعيد مظفري زاده، داور اين ديدار به احسان حاج‌صفي،‌ اميد ابراهيمي، رضا عنايتي از سپاهان و كاظم برجلو از استيل‌‌‌آذين كارت زرد نشان داد.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل